ימאהה קרוס רעיון הוא רכב שטח נשא אופנוע


ימאהה יש שוב כשהיא מסתעפת מאופנועים כדי להציג מכוניות ומשאית רעיון חדשות בתערוכת הרכב של טוקיו. הרכב הנוכחי, שנקרא “הרכזת”, הוא שילוב של איסוף כמו גם רכב שטח, כמו גם עומד ב- ON ממניעת המוטיבציה 2013 כמו גם מושגי מסעות ספורט 2015.
פרטים מאוד נמסרו על רעיון ה- Cross Hub בוועידת התצוגה של ימאהה, אולם אנו מבינים שהוא ממוקד לחובבי ימאהה שמובילים אורח חיים פעיל ומטרופוליני. רכב השטח באורך 4.5 מ ‘כולל עומס עומס פתוח ועץ, המסוגל להביא שניים מהאופנועים של המותג.
8

הוא כולל המון קמטים חדים כמו גם קווים זוויתיים, כאשר מקור כמו מצנפת מפריד בין שני פנסים ארוכים ואופקיים. מפרץ האיסוף מאחור כמעט מופרד מהתא, בזכות זוג מבצרים גדולים וצפים המקושרים לעמודי ה- B, בעוד שהוא רוכב על גלגלים כרומים משמעותיים היושבים בתוך קשתות גלגלים שמנמנים.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• כל הזרם מתערוכת הרכב של טוקיו
בפנים, ארבעת המושבים של רכזת הצלב מונחים בצורת יהלום כאשר הנהג נוקט תנוחת ישיבה מרכזית, ואילו שתי הדלתות הקדמיות תלויות מאחור כדי להשיג גישה טובה בהרבה למושבים האחוריים ביותר.
רכזת הצלב מרתקת במיוחד מכיוון שהיא הראשונה מבין שלוש מכוניות ומשאיות הרעיון של ימאהה ללא קלט של מעצב הבריט המפורסם גורדון מוריי, הבין הטוב ביותר למעורבותו במקלארן F1. מוריי הסתעף להציג מכוניות ומותג משאיות בנפח נמוך משלו, אולם מנהל ימאהה טאקויה נקאטה ממשיך לבחון את היתכנותו של הצגת לפחות אחד משלושת המושגים.
לא סביר שרכב כזה יגיע לבריטניה זמן מה, אולם אילו משלושת הרעיונות הייתם בוחרים? בואו נבין בתגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *