2021 מרצדס-AMG C43 החדשה מרגשת בצורה של עזבון


צלמי הריגול שלנו מצאו אב-טיפוס נוסף של מרצדס-AMG C43 אך בצורת עזבון בפעם הראשונה. הרכב המנהל הקומפקטי החדש ביותר של המותג המוקד את המותג צפוי להיחשף בסתיו הקרוב, ומציע תחרות חדשה עבור BMW M340i Xdrive.
בהשוואה לגרסאות רגילות של מרצדס C-Class הבאה, גרסאות AMG כמו C43 זה ישא מראה הרבה יותר ספורטיבי. פרד זה כולל ערכת גוף הרבה יותר אגרסיבית עם מפצל קדמי תחתון, חצאיות צד רחבות יותר ומערכת פליטה חדשה עם מרובע, שוכנת במפזר אחורי גדול. סורג הרדיאטור עשוי גם לקבל עיצוב מחדש, ואילו מודל הייצור צריך לכלול קבוצה מובחנת של גלגלי סגסוגת AMG.

מכוניות המנהלים הטובות ביותר 2022

לאחוזה חדשה זו יש גם ספוילר גדול יותר המותקן על דלת הזנב שלו, ואילו הסלון עושה סיום עם יחידת זנב ברווז המותקנת למכסה האתחול שלה. פרדנו המרוגן בעבר הציג זוג קנארדים מאולתרים המותקנים בפגוש הקדמי שלו, אשר בסופו של דבר ניתן לספק ברכב הייצור כאקסטרה אופציונלית.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

מרצדס כבר אישרה כי לדור הבא C-Class יהיה פנים מעוצב מחדש לחלוטין, עם מכשור דיגיטלי כקונבנציונאלי ומסך אינפוטינציה גדול המשתרע מתחתית קונסולת המרכז לראש לוח המחוונים. עם זאת, מכיוון שמדובר בדגם AMG, תא הנוסעים יקבל גם מושבי ספורט, דוושות אלומיניום והגה ספורט.
22

בדומה לסלון המקובל, מרצדס-AMG C43 החדשה תתבסס על גרסה מעודכנת של פלטפורמת ה- MRA האחורית של C-Class. בדומה לשאר מערך ה- AMG 43 של המותג, אנו גם מצפים שהוא יופעל על ידי מנוע בנזין של 3.0 ליטר ישר-שישה טורבו שמפתח כ -400 כ”ס.
ה- AMG C43 החדש יגיע עם מגוון שדרוגי שלדה, כולל שופכים אדפטיביים, סורגי אנטי גליל מצומצמים וסט דיסקים קדחים ענקיים עם מחוגה של שש בוכנות-כפי שמוצג מאחורי גלגלי שני פרדות המבחן המרגלים שלנו.
מה אתה עושה מהמרצדס-AMG C43 החדשה? הודע לנו בקטע התגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *