“ההכנסות שהממשלה מבצעת על כל מכוניות חשמליות ומשאית המוצעות אינן ניתנות להגנה”


אנו דואגים לדבר על מע”מ כמו גם על תפקידה במניעת נהגים לקנות מכוניות טהורות-חשמליות. בתקציב הסתיו שלו, הקנצלר רישי סונאק בקושי ציין מס ערך מוסף, לא חשוב את הנזק שהוא גורם למכוניות חשמליות ומחירי קמעונאות משאיות. המציאות היא, מע”מ פוגע ברצינות ברצינות, כמו גם להרוג מכירות באולמות התצוגה שחייבים להציע יותר מהם כדי לספק את יעדי הסביבה של הממשלה.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

מכוניות ומשאיות חשמליות טהורות באמת יקרות יותר להתפתח במיקום הראשון, כך שלצרכן הקצה, הן יקרות יותר מאשר מודלים שווים בעירה. זה הוגן מספיק כמו גם מוצדק – אם כואב כלכלי. עם זאת, “הרווח” הקיצוני שהממשלה מרוויחה בכל EV המוצעת לנהג אישי אינו הוגן כמו גם בלתי מוגן, גם אם מוצעים מענקים עבור 35,000 מכוניות תת-£.

מה הבעיה עם מכוניות חשמליות? COP26 מיוחד

ה- EV של טעם החודש אינו מפותח על ידי חברת מכוניות ומשאיות מובחרים, אולם הוא של קיה הצנועה, חברה שיושבת באותה ליגה “רכב יומיומי” כמו פורד או ווקסהול. אז מה הוצאות המע”מ סטירה ב- EV6? מה בדיוק עם 6,707 ליש”ט עבור גרסת האוויר הסטנדרטית של בוג או סכום של 8,541 ליש”ט עבור ה- GT-Line S. איך זה לפדות? ה- EVs היקרים יותר, שהממשלה אוהבת, מגרפים כמעט פי שניים מהכנסות המע”מ של רכבים מנועי בעירה פנים זולים יותר שהיא שונאת. קרצ’ינג!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *