אריאל אטום 3.5R חשף


היצרנית מבוססת סומרסט אריאל חשפה את הגרסה האחרונה של ה- ATOM-אריאל אטום 3.5R. מופעל על ידי גרסה מכוונת של מנוע ה- IVTEC בנפח 2.0 ליטר שנמצא בהונדה סיוויק סוג R הנוכחי, ה- 3.5R כולל גם תיבת הילוכים רציפה עם שישה הילוכים, שדרוגי מתלים ועבודות גוף חדשות.
אריאל מעלה את מנוע הונדה 2.0 ליטר כבר 10 שנים, עם כוח מהדגם האחרון שלו עד 350 כ”ס ומומנט של 330 ננומטר. מונע על ידי הגלגלים האחוריים, הכוח מונח באמצעות תיבת הילוכים חדשה של Sadev עם שישה הילוכים עם שישה הילוכים עם משוטים רכובים בהגה. תזוזות נטולות מצמדות נמשכות פחות מ -40 אלפיות השנייה והפחתות פחות מ- 50 אלפיות השנייה עם 3.5R המסוגלות לחמש משטחים בפחות משנייה אחת.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

בשילוב עם גוף 550 ק”ג במשקל נוצה, ה- 3.5R משלוח 0-60 קמ”ש תוך 2.6 שניות ו -0-100 קמ”ש תוך 6.0 שניות הרוגים. המהירות העליונה היא 155 קמ”ש. ניתן להשיג גם הפרש החלקה מוגבלת מתכווננת ללקוחות להתאים את המכוניות שלהם כך שיתאימו להעדפות נהיגה אינדיבידואליות.
השדרוגים ממשיכים גם עם מערך ההשעיה, כאשר 3.5R מותאם כקונבנציונאלי עם שופעי אוהלינס. לקוחות יכולים גם למפרט קפיצי דרך, מסלול או מירוץ כדי לייעל את הביצועים. הגישה המופעלת של אריאל לא נעצרת שם, כאשר הקונים גם מסוגלים לציין עבודות גוף שונות, גלגלים, צמיגים, בלמים בתוספת רכיבי כביש, מסלול ומירוץ שונים.
מערכת מקררת שמן מרחוק של אריאל מפותחת ומקררת טעינה שוכנת גם משני צדי ה- 3.5R בתרמילי הצד האופציונליים, המסייעים לזרימת אוויר וטמפרטורות המנוע אפילו תחת שימוש קשה במסלול.
ה- ATOM 3.5R יורכב במפעל המותג בסומרסט, כאשר הרכב הראשון צפוי מההפקה בהמשך השנה. המחירים יתחילו מ- 54,000 ליש”ט (פלוס מע”מ).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *