פולקסווגן אמארוק תווית אפלה מהדורה מיוחדת מגיעה לבריטניה


מהדורה מיוחדת חדשה של פולקסווגן אמארוק טנדר פונה לבריטניה, עם 200 דוגמאות שיוצגו לאולמות תצוגה בריטים.
המכונה התווית Dark Amarok, היא מבוססת על גרסת ה- Highline המופעלת על ידי טווח של יריב מרצדס X-Class של פולקסווגן, ומתהדרת בקומץ של עיצוב בחירה וציוצים לקצץ.
• משאיות האיסוף הטובות ביותר למכירה 2018
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

גלגלי סגסוגת בגודל 18 אינץ ‘בלעדי, לצד בתי מראה דלת שחורים מאט, מראות דלתות שחורות ופגוש אחורי שחור. המדרגות הצדדיות וסרגל הסטיילינג במיטת האיסוף הם גם מאט שחור, והוא גם זוכה למדבקות מיוחד של תוויות כהות. גימור הצבע המקובל עבור Amarok המהדורה המוגבלת החדשה הוא בלעדי אפור פלדת פחמן, אך זמינים גם אפור מאט וגימור שחור עמוק פניני.
בפנים, כיסויי המושב גוזמים באלקנטרה, ואילו הנושא האפל ממשיך בכותרת ראשונה שחורה ומוטיב תווית כהה. טק וציוד מורמים היישר מקו הראשי של Amarok, עם מערכת Infotainment של מסך מגע בגודל 6.33 אינץ ‘. ערכה קונבנציונאלית אחרת כוללת מגבים ופנסים אוטומטיים, בתוספת מראות דלתות מתכווננות ומתכווננות מחוממות.
מתחת למכסה המנוע יושב מנוע דיזל V6 בנפח 3.0 ליטר המייצר מומנט של 201 כ”ס ו -500 ננומטר, וכוח נשלח למערכת ההנעה של כל הגלגלים של אמארוק באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה הילוכים. ספרי קנייה פתוחים כעת, כאשר התווית האפלה של Amarok במחיר של 33,650 ליש”ט לפני מע”מ.
מה אתה עושה מהתווית Dark Amarok? ספר לנו את המחשבות שלך בתגובות.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *