עלויות C-Class C-Class חדשות כמו גם מפרט שנחשף


מרצדס פרסמה עלויות מלאות כמו גם מפרט עבור סלון C-Class המתוקן כמו גם לאחוזה. העדכונים הרחבים כוללים אינפוטינציה משופרת כמו גם מערכות קישוריות כמו גם מנועים חדשים.
זה נשאר באותה פלטפורמה בדיוק כמו קודם, כך שהסטיילינג מקבל רק שינויים עדינים לעומת שיפוץ גדול. פגושים חדשים, פנסי פנסים מתוקנים כמו גם תכונות מנורות זנב; התצורה הנפוצה מקדימה תהיה אורות הלוגן עם נורות LED בשעות היום, אולם עם הגדרת LED מלאה המוצעת כאופציה.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• חוות דעת: “שיפור מתמשך חיוני לשמירה על מכוניות ומשאית למעלה”
סגנון לוח המחוונים נשאר בדיוק כמו גם לפני כן, אולם מערכת האינפוטינציה הושגה לחלוטין. המסך שבעה אינץ ‘של המכונית היוצאת הועבר למערך מתקדם יותר בגודל 10.25 אינץ’ הנפוץ לאורך כל הטווח. ניתן לנהל כמה מפונקציות האינפוטינציה באמצעות לוחות רגישים למגע על ההגה, מערך המועבר ישירות מה- E-Class הגדול יותר כמו גם S-Class.
21

בנוסף לתצוגה, כל העיצובים C-Class מצוידים במצלמה היפוך, מושבים קדמיים מחוממים, ניווט לווייני וכן בקרת שיוט אדפטיבית. גם תא הנוסעים מקבל את מה ש- Marque הטלפון שיחות ‘בקרת נוחות ממריצה’; מערכת המשתמשת במיזוג אוויר, ניחוחות מבושמים, חימום מושבים, אוורור כמו גם פונקציות עיסוי כדי לשפר את רווחת הנהג.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *