אייקון ה- F1 הבריטי ואנוול חוזר עם תלבושת נולדת מחדש של 1958 מירוצים


התלבושת פורמולה אחת היסטורית Vanwall חוזרת, והיא מתכננת סדרת המשך של שישה מרוצים בלבד למעקב, שנבנתה לאותה מפרט כמו אליפות העולם בפורמולה 1 מ -1958, זוכה ב- VW 5 מונע על ידי סר סטירלינג מוס הגדול.
דגמי ההמשך יופעלו על ידי גרסה משוחזרת של מנוע המירוץ של ואנוול באותה תקופה. המשרד הבריטי מקור את הדפסים המקוריים של שנות החמישים שלה ותשכפל נאמנה את יחידת ה -2.5 ליטר ארבעה צילינדרים שלה, שתהיה אותה תפוקה של 270 כ”ס.

המחווה שלנו לאגדה שהיא סר סטירלינג מוס

היחידה תוכננה בשנות החמישים על ידי מהנדס מחברת האופנועים של נורטון, ובעצם, הייתה זו ארבעה מנועי אופנועים של MANX חד-צילינדרים עם מערכת קירור משותפת וראש צילינדר בהתאמה אישית. המנוע הוצג בעונת הפורמולה 1 ב -1954, אך יכולתו הזעירה בנפח 2.0 ליטר פירושה שהיא נאבקת לעמוד בקצב התחרות.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

ואנוול שיפר בהתמדה את תכנון המנוע שלו בשנים הקרובות, והגדיל בהדרגה את יכולתו ואמינותו עד שהפך ליחידה תחרותית של 270 כ”ס בנפח 2.5 ליטר. זה עדיין היה בשלטון כנגד פרארי 246 המנוסה V6 או המזראטי 250F המופעלת על ידי Straver Straight-אך השלדה העליונה של ואנוול סייעה להבטיח את הניצחון.
6

אחיזת הכביש המכובדת של המירוץ הייתה עבודתו של קולין צ’פמן, שעיצב את ההשעיה והשלדה של ואנוול – ובסופו של דבר המשיך למכוניות לוטוס. בניגוד לרוב המתחרות העכשוויות שלה, ואנוול גם התנער מהגדרת בלמי התוף הרגילה עבור קבוצה של דיסקים מעוצבים בבית, מה שעזר לאוס לבלום את הפראריס.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *