BP לרכישת מכוניות חשמליות של Chargemaster ורשת טעינה במשאיות


ענקית נפט BP חשפה כי פירושו לקנות את הספקי המטען החשמלי הגדול ביותר בבריטניה Chargemaster. העסק מבוסס לוטון מפעיל את רשת הטעינה הקוטבית עם למעלה מ- 6,000 נקודות טעינה ברחבי בריטניה, ומכסה את הבית, סביבת העבודה כמו גם מתקנים ציבוריים.
ל- BP יש כיום 1,200 תחנות מילוי בבריטניה, כמו גם קובע כי היא תגלגל מטענים מהירים במיוחד, כולל מטענים מהירים של 150 קילוואט המסוגלים לספק 100 מיילים של מגוון תוך 10 דקות בלבד, על פני חזיתו במהלך 12 החודשים הקרובים. עסקי הנפט מעריכים כי יהיו 12 מיליון EVS בכבישים בבריטניה עד שנת 2040, לעומת כ- 135,000 בשנת 2017.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• מכוניות ומשאיות חשמליות טובות ביותר לקנות עכשיו
דייוויד מרטל, מנכ”ל Chargemaster, הצהיר “רכישת Chargemaster על ידי BP מסמנת אבן דרך אמיתית במהלך לכיוון נהיגה נמוכה בפחמן בבריטניה. אני באמת נרגש להוביל את צוות Chargemaster לעידן חדש המגובה על ידי הסיבולת כמו גם את סולם BP, שיסייע לנו לשמור רכבים חשמליים חדשים שמגיעים לשוק בשנתיים הקרובות. ”
ההצעה תראה את Chargemaster, המונה 40,000 לקוחות, מיתוג מחדש כ- BP Chargemaster.
• מכוניות ומשאיות היברידיות הטובות ביותר לקנייה עכשיו
Tufan Erginbilgic, המנכ”ל, BP במורד הזרם, אמר: “מפגיש את קמעונאית הדלק המובילה בבריטניה כמו גם את חברת הטעינה הגדולה ביותר שלה, BP Chargemaster תספק הצעה מובחנת באמת למספר ההולך וגדל של בעלי רכב חשמלי.
“אנו מאמינים כי טעינה מהירה כמו גם מעשית חשובה לתמיכה באימוץ מוצלח של כלי רכב חשמליים. שילוב המומחיות המשלימה של BP כמו גם Chargemaster, הניסיון כמו גם הנכסים הוא צעד חשוב לקראת הצעת טעינה מהירה כמו גם מהירה במיוחד באתרי BP ברחבי בריטניה, כמו גם ל- BP להיות ספק האנרגיה המוביל לפחמן נמוך כלי רכב, על הכביש או בבית. ”
האם לידתו של BP Chargemaster מסמנת רגע לא מבוטל בעלייה של מכוניות חשמליות ומשאיות בבריטניה? בואו נבין בתגובות …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *