מתיחת פנים 2023 BMW X7 דלפה לקראת הופעת הבכורה


תמונה שפורסמה שפורסמה באינסטגרם חשפה את BMW X7 עם מתיחת הפנים ללא תחפושת בפעם הראשונה. בתמונה חשופה בחשבון Cochespias Instagram, מראה כי רכב השטח של ספינת הדגל של המותג הגרמני כמעט מוכן לערוך את הופעת הבכורה הציבורית שלו.
התמונה החדשה מציגה את מה שנראה כ- X7 בקצץ בסיסי (ולא מסווה ספורט M Top of Thance), ומספקת מראה ראשון מאוד של הקצה הקדמי המתוקן. נראה כי הסורג הכליה הגדול של הסימן המסחרי נותר ללא מגע על ידי מעצבים, הוא מנוטרל על ידי סגנון פנס מפוצל חדש שדומה ל- BMW X8 הקרוב כמו גם לסלון 7 סדרות. הסורג התחתון תוקן לחלוטין כמו עכשיו הוא הרבה יותר קצר כמו גם שני צריכות אוויר חדשות משני הצדדים.

רעיון חדש מרצדס-מאיבאך EQS רכב שטח חשמלי מתקדמת חשמל

במקום אחר, נראה שיש סגנון גלגל סגסוגת חדש עבור ה- X7, אם כי הקצוות הכרום העוברת מאחורי הגלגל הקדמי כמו גם משתרעת כלפי מטה כמו גם לכיוון הגלגל האחורי זהה בדיוק כמו קודם.
פרסומת – פוסט ממשיך להלן

לרוע המזל, התמונה שהודלפה אינה מציגה את החלק האחורי של המכונית, אולם צילומי הריגול הקודמים שלנו של X7 מוסווגים מציעים כי השינויים יהיו מינימליים. אפילו עם התחפושת ניתן לדעת שהפגוש האחורי כמו גם האורות נראים ללא שינוי, בעוד שהמכונית המפוצלת של המכונית הנוכחית נשארת גם כן.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *