מימון רכב ‘הרוג מתגי’ מתנודד לרכבים אם תשלומים מוחמצים


ספקי שירותי מימון רכב מתקינים ‘מתגי להרוג’ על רכבי לקוחות המניעים את המכונית אם יוחמצו תשלומים חודשיים.
גאדג’טים של ה- GPS מסופקים לעתים קרובות כחלק מהצעות מימון רכב סובריים לרוכשים עם ציוני דירוג אשראי גרועים. הגאדג’טים מאפשרים לספקי הלוואות להשבית מרחוק רכבים אם הלווים מפסיקים לעבוד כדי לעמוד בקצב התשלומים.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

מצביעים על כך שהמוצרי המוצא מותקנים מאחורי לוח המחוונים של המכוניות. כאשר נהגים מבצעים את התשלומים החודשיים שלהם הם מקבלים קוד להיכנס לגאדג’ט באמצעות מרחוק שמצליח להפעיל את הרכב. אם הם יפסיקו לעבוד כדי לעמוד בקצב התשלומים, המלווה לא ישלח את הקוד כמו גם את הרכב לא ניתן להתחיל.
• עסקאות מימון רכב טובות ביותר
Stoneacre, ספק שירותי פיננסים המספק תוכניות כאלה הצהיר כי גאדג’ט של מתג Kill קיצץ את שיעורי ברירת המחדל ב -500 אחוזים. חברת רכב אחת נוספת, Business Finance, הצהירה כי הגאדג’ט הוא מצביע שימושי עבור הבעלים להתעדכן בתשלומים.
איגוד הכספים כמו גם ליסינג נאמר כי אי -ניידים שימשו “מיעוט מהשוק בנסיבות מוגבלות ביותר. תמיד צריך להיות מודע ללקוח כי המכונית שלו הותאמה לאחד מהגאדג’טים הללו – כמו גם במצבים בהם ניתן להשתמש בהן צריכות לדבוק בתקנות FCA [סמכות התנהלות פיננסית]. ”
• שוק מימון רכב עומד בפני שערורייה פוטנציאלית למכירה שגויה
עם זאת, האם הגאדג’טים הם חוקיים הועמדו בספק. גרהם היל, חבר הנהלה באיגוד הלאומי של מתווכי פיננסים תעשייתיים הטיל ספק בחוקיותם של מכשירי מכוניות.
רשות ההתנהגות המוניטרית הציגה לאחרונה חקירה בנושא ענף מימון הרכב לאחר דיווחים על נוהלי מימון “חסרי אחריות”. ה- FCA טרם וודא אם immonobilisers מקלידים חלק מחקירתו
האם תרצה אימפרייזר כחלק מעסקת הכספים שלך? ספר לנו את המחשבות שלך בתגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *