שינויים במבחן נהיגה: תכנן לחכות של 28 יום לפני שהלומדים יכולים להזמין מחדש בדיקות


נהגי הלומדים עשויים להצטרף לחכות זמן רב יותר כדי להזמין מחדש את מבחן הנהיגה התפקודי שלהם לאחר שנכשלו אם יוכנסו נהלים חדשים. סוכנות דרישות הנהג והרכב (DVSA) מציעה סדרת שינויים במבחן, חלקם מטרה למנוע מהלומדים להזמין את המבחן שלהם לפני שהם מוכנים.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

בחמש השנים האחרונות, 53 אחוז מנגיני הלומדים נכשלו במבחן הנהיגה התפקודי הראשון שלהם. המדיניות הנוכחית מחייבת אותם להמתין 10 ימים לפני ההזמנה המחודשת, אך ה- DVSA מציע להאריך תקופה זו עד 28 יום.

טיפים לבדיקת נהיגה מעשית: כיצד להכין ולעבור פעם ראשונה

שינוי נוסף יאריך את תקופת ההודעה שבה תביא בדיקה שבוטלה בתשלום אבוד משלושה ימים לעשרה ימים. זה, טוענת הסוכנות, יעודד את הלומדים הזקוקים לתרגול הרבה יותר לפני המבחן שלהם כדי לתת הרבה יותר הודעה לפני שהם מבטלים וייצור הרבה יותר משבצות בולטים מאוחר יותר ללומדים שמוכנים.
ה- DVSA בודק גם את הגברת הגמישות של הבדיקה בכך שהיא מאפשרת להוציא את הערכת הראייה בתנאי תאורה שונים או על ידי קריאה מטאבלט. זה יאפשר לבצע הרבה יותר בדיקות בימי חורף כהים יותר, כמו גם להתייחס לעובדה ש -61 אחוז מהנהגים החדשים אומרים שהם לא חשים בטוחים בנהיגה בחושך ו -35 אחוז מהתקלות בכבישים המעורבים בנהגים צעירים מתרחשים בכתובת לַיְלָה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *