375 כ”ס פורשה מקאן GTS חדש שנחשף לשנת 2020


זהו פורשה מקאן GTS ממתיף פנים: גרסה הרבה יותר ממוקדת של ביצועים של רכב השטח הבינוני של פורשה. ה- GTS מוצע לרכוש כעת, יושב בין ה- Macan S כמו גם טורבו, במחיר של 58,816 ליש”ט.
מתחת למכסה המנוע יושבת גרסה פחות חזקה של מנוע ההפעלה של הטורבו: V6 בנפח 2.9 ליטר עם זוג מגדשי טורבו השוכנים בין שני גדות הצילינדרים. ממש כאן זה יוצר 375 כ”ס, כמו גם מומנט של 520 ננומטר; הנתון האחרון מורח את כל השיטה מ- 1,750 סל”ד ל- 5,000 סל”ד.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• רכבי שטח טובים ביותר לקנות
כונן נשלח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים PDK של פורשה. בקצוות משותפים, ה- GTS יפרק את מקף 0-62 קמ”ש תוך 4.9 שניות, תוך שמירה על הזמן הזה יירד ל -4.7 שניות כאשר הוא מצויד בחבילת Chrono הספורט האופציונלית. שתי הגרסאות מתהדרות במהירות העליונה של 162 קמ”ש. באופן רשמי, ה- Macan GTS משיג 25 מגה -פ”ג במחזור WLTP, כמו גם פולט 218 גרם/ק”מ CO2.
ה- GTS מקבל שופכים אדפטיביים כסטנדרט, כמו גם יושב 15 מ”מ נמוך יותר לאדמה מאשר מתלי האוויר המלא של Macan S. הוא אופציונלי, ומפיל את גובה הטיול ב -10 מ”מ עוד יותר. קיימות שלוש אפשרויות דיסק בלם: התצורה הנפוצה כוללת דיסקי פלדה 360 מ”מ קדמיים כמו גם אחורי של 330 מ”מ, ואילו מוצרים מצופים של טונגסטן קרביד (390 מ”מ כמו גם 356 מ”מ) כמו גם דיסקי פחמן-קרמי (396 מ”מ, 370 מ”מ) זמינים באופן דומה. הם נתפסים על ידי מחוגה של פורשה אדומה כמו גם שוכנים מאחורי גלגלי Spyder של 20 אינץ ‘, צבועים בשחור.
כדי להתאים את הגלגלים, ה- GTS מקבל רצועות חיצוניות שונות בשחור. המפזר האחורי הוא גם שחור, גם את חיתוכי הפליטה, אשר משליכים מערכת מכוונת כדי לספק רעש ייחודי עבור ה- GTS.
בפנים, אלקנטרה גוזמת את לוחות המרכז של המושבים, כמו גם ניתן לגלות גם על משענות היד. אלומיניום מנוקה מדגיש את תא הנוסעים, בעוד שיש תפרים מנוגדים אדומים כמו גם חגורות בטיחות. תוספות אופציונליות כוללות ריפוד עור אדום או לבן, מערכת רעש Bose וכן טעינה אלחוטית.
האם אתה אוהב את ה- GTS החדש של פורשה מקאן? תן לנו להבין את המחשבות שלך בתגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *