סט קרוסבק DS 3 חשמלי לתערוכת הרכב של פריז


DS יחשוף מכוניות ומשאית בגודל סופרמיני כל-חשמלי בתערוכת הרכב בפריס בספטמבר. Possiby שנקרא ה- DS 3 Crossback, זה יהיה המכוניות והמשאית הראשונה בקבוצת PSA כדי להשתמש בטכנולוגיית הפלטפורמה החדשה של E-CMP.
המכוניות והמשאית החדשות ישחקו פונקציה בכיכובה באסטרטגיית החשמל של DS, שתראה את המותג הצרפתי הצרפתי הצעיר מציע אך ורק רכבים חשמליים מלאים כמו גם רכבים חשמליים מלאים משנת 2025 ואילך.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• כל מכוניות DS ומשאית שיחשמלו עד שנת 2025
ההחלטה להופיע לראשונה בעיצוב ה- E-CMP האלקטרוני-חשמלי ב- DS ולא על פיג’ו או סיטרואן נובעת מהתפאורה של המותג DS בקבוצה כ- Marque to to Technology, על פי סגן נשיא DS של המוצר אריק אפודה.
פרטים טכניים מדויקים נשארים תחת עטיפות לעת עתה, אולם אפודה מבטיחה שה- EV החדש יהיה יותר ממוצר חנות כמו גם יהיה תחרותי יחד עם EVs עכשוויים אחרים. אם, על השמועה, המכוניות והמשאית אכן לוקחים סוג קרוסבק DS3 זה יהיה יריב ישיר עבור יונדאי קונה EV המרשים.
לפני שנתיים חשפה PSA כי הגרסה הכל-חשמלית של פלטפורמת CMP תתמוך ברכבים חשמליים קטנים יותר עם זן מקסימאלי הממוקד על 280 מיילים, בזכות חבילות סוללות של עד 50 קוט”ש ביכולת הנתמכות על ידי הפלטפורמה.
לאחר שה- DS 3 החשמלי מופיע בשנת 2019, גרסאות חשמליות לחלוטין הן של פיג’ו 208 הבא והן גם ווקסהול קורסה יבואו בעקבותיהן, כמו כן תוך שימוש ב- E-CMP.
מה יהיה קרוסבק DS 3-חשמלי של DS 3 לחשמל? אלה ה- EVs הטובים ביותר שנמצאים כעת במכירה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *