“האם אמריקה אינסולית בהדרגה מאבדת את המגע שלה?”


קדימה אמריקה, האנשים שלך צריכים להיות טובים בהרבה ממה שאתה מספק להם כרגע. כמו גם בדיוק נכון גם לעמים של חלקים אחרים בעולם עם נוכחות בארה”ב.
ארץ המשלימים (באמת?) לא איבדה את הכישרון, השאיפה כמו גם את המונח הכספי לעשות את מה שנדרש. זה פשוט זה לא, בקנה מידה עולמי לפחות, להפיק את המרב מהחוזקות שלא יסולא בפז. נכון, מה שאמריקה עושה להרבה אמריקאים בתקופות במצוקה זו, זה כמעט מספיק גדול. עם זאת לשארנו? אה, לא.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

זה לא קשור לדונלד טראמפ. זה קשור לעסקי הרכב של אמריקה – או לפחות מעטים מהם – שבדיוק כמו המנהיג הנכנס שלהם, הם גם מבולבלים לטובתם.
• הרכבים האמריקאים הטובים ביותר אי פעם
בשבוע הוא הוכרז באופן מזעזע את הנשיא הנבחר, הייתי בהלם גם מכמות הרכבים האמריקאים שנסעתי ב- LA יותר כחלק מתפקידי פרסי הרכב העולמיים שלי. בבידוד, ביואיק, קדילאק, שברולט כמו גם עיצובים עם קרייזלר, אינם מוצרים עניים. זה בדיוק כאשר מסודרים יחד עם יריבותיהם הבריטיות, הגרמניות, האיטלקיות, היפניות, הדרום קוריאניות כמו גם יריבות ה- WCA השוודיות, הם הרגישו שהם בליגה אחרת – כמו גם לא גבוהה יותר.
בריטניה, למשל, העבירה רביעייה משובחת של המועמדים את כל השיטה לפסדינה למבחן הרכב העולמי בן 27 הרכבים ערב תערוכת LA בשבוע שעבר. DB11 של אסטון מרטין, ה- FACE F-PACE, מקלארן 570s, כמו גם גיר המרה של רובר Evoque, היו-כמו שעדיין הם-בריטים מובהקים כמו גם קלאסיים ללא ספק. באמת, מדובר בכלי רכב לעולם.
• רכב עולמי של השנה 2017 מועמדים
חנה בסמוך לחבילת הבריט הייתה חברות ‘תחרות’ של 2016/17, חברות אמריקאיות הרגישו מסוגלות לנסוע מדטרויט או בכל מקום. עם זאת, לבואיק לקרוס כמו גם בדמיון, קדילאק CT6 כמו גם XT5, שברולט קרוז כמו גם מליבו היברידית פלוס לקרייזלר פסיפיקה לא היו את האוויר ‘המכוניות למען העולם’. כמו גם היכן היה ההיבט ‘Gotta adi It’ עם המוצרים האמריקאים הלא -א -פולוגיים האלה? אני פשוט לא מרגיש שזה סוג של יותר. כמו גם אני מדבר כמי שקיבל שני מנועים לנו בכספו בעבר.

היפנים כמו גם הגרמנים מבינים הכל אטרקטיבי ללקוחות בארצות זרות, בעוד שהקוריאנים כמו גם בריטים מכה מעל משקולותיהם בהתאמה באזור זה. אמריקה אינסולית זו בהדרגה – כפי שמעידים בחירת טראמפ – מאבדת את המגע שלה, אני מאמין. אפילו מוצרי רכב עדכניים של ארה”ב נראים, מרגישים, ריח כמו גם לנהוג כמו כלי רכב לארה”ב, ולא כלי רכב לעולם. חבל. אבל למרבה הצער, זו האמת.
מה אתה מאמין על מכוניות אמריקאיות? בואו נבין בתגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *