הידוק המס על טנדרים דיזל עלול לפגוע באקלים הכלכלי בבריטניה


דיזל עשוי היה להיות נתון לעיתונות לקויה ניכרת של מאוחר, אולם מחקר חדש שהניח את התלות של בריטניה במכוניות תעשייתיות המונעות על ידי דיזל (CVS).
מחקרים של אגודת יצרני המנועים כמו גם הסוחרים (SMMT) גילו 88 אחוז מהאנשים מאמינים כי שירותים ממוזערים מ- CVS ישפיעו לרעה על איכות חייהם הגבוהה. מעל 96 אחוז מהקורות חיים פועלים על דיזל.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• איסור דיזל? אנו מסתכלים על עתיד הדלק
Bin משאיות, שירותי אוטובוס כמו גם במשאיות למשלוח האינטרנט היו בין המכוניות שהוזכרו כליבה לאיכות הגבוהה של החיים העכשוויים, ואילו הנתונים מראים על 17,000 האמבולנסים של בריטניה – הרוב העצום שלהם הם דיזל – מעבירים כחמישה מיליון איש ל- A&E כל אחד כמו גם בכל שנה.
נתונים שפורסמו על ידי ה- SMMT מראים כי 1.8 מיליון סוחרים יחידים תלויים בטנדרים שלהם לפרנסתם. יתר על כן, מכוניות תעשייתיות מעבירות שלוש פעמים הרבה יותר מוצרים מאשר מים כמו גם מסילות ברזל, ותורמות 27.5 מיליארד ליש”ט לאקלים הכלכלי בבריטניה בתהליך.
מבין 2,007 האנשים שהגיבו לסקר, שהובאו על ידי ה- SMMT כמו גם Yougov, 46 אחוזים הצהירו כי הם נהנו ישירות מהרכב התעשייתי ביממה האחרונה.
בנוסף, 67 אחוזים הצהירו כי ירידה באוספי הפחים תחמיר את חייהם, בעוד 38 אחוזים הצהירו שפחות אוטובוסים ישפיעו עליהם לרעה. 32 אחוזים הצהירו כי חייהם יהיו גרועים יותר עם זמני המתנה ארוכים יותר למשלוחים באינטרנט.
מכירות רכבי דיזל חדשים ירדו ב -37.2 אחוזים במרץ, כאשר אמון הצרכנים בדלק נפל מגב מדיניות המס החדשה של דיזל שהוצגה. יגואר לנד רובר פיטר לאחרונה 1,000 עובדי חברות בגלל ירידה במכירות דיזל, בעוד שניסן חשף כי הוא למזער משמעותית את כוח העבודה בבריטניה בגלל שינוי הרוחות במודל אספקת המנוע שלה.
בתגובה על המחקר אמר מייק הווס, אמר המנכ”ל של SMMT: “ישנם 5 מיליון מכוניות תעשייתיות בכבישים של בריטניה כמו גם הם ממלאים תפקיד מכריע בהפעלת השירותים החשובים שלנו.”
הווס הצהיר כי מכוניות תעשייתיות הן “עמוד השדרה של הכלכלה שלנו”, כמו גם טנדרים עכשוויים מודגשים, משאיות, אוטובוסים כמו גם משאיות הם הנקיים ביותר שהם היו אי פעם. כמו כן, הוא נדרש לתמיכה מרכזית ברכב תעשייתי עם מדיניות שנחשבת היטב, ואמר: “הממשלה צריכה לשמור על התנאים הכלכליים האידיאליים, כמו גם לסייע לקדם חידוש צי עם המדיניות האידיאלית כמו גם התמריצים.”

האם אתה צריך להשיג מכונית דיזל חדשה? שקלנו את המקצוענים כמו גם חסרונות להפוך את הסולר לרכב הבא שלך …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *