פורד מוסטנג Mach-E 1400 New Racer שנחשף


זהו אב הטיפוס החדש של פורד מוסטנג Mach-E 1400. זוהי גרסה שונה ומעקב בלבד של רכב השטח הכל-חשמלי החדש של פורד, שפותחה בשותפות עם מומחה הכוונון האמריקני RTR.
אב הטיפוס של Mach-E 1400 חולק את גופו-לבן עם רכב השטח המוכן לייצור, אולם כאן מסתיימים הדמיון. כל חתיכת ציוד ריצה של המכונית הבסיסית כמו גם חדשנות שלדה שודרגה כך שיתאימו לצרכים של המעגל כמו גם למירוצי סחף.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• פורד מוסטנג קוברה קוברה ג’ט 1400 חד פעמית של פורד מוסטנג קוברה סילון 1400 נחשף
השדרוגים כוללים מתלים מתכווננים, בלמי ברמבו גדולים יותר, סרוו בלם אלקטרוני משופר וכן בלם יד הידראולי חדש שפותח במיוחד כדי להפוך את רכב השטח לפשוט יותר להיסחף. מערכת ההיגוי המצוינת של פורד מתכווננת באופן דומה, כמו גם יש תצורות מובחנות למירוצי מסלול או סחף, כאשר הבחירה האחרונה מספקת זווית היגוי גבוהה יותר כדי לאפשר לנהג לנהל שקופיות הרבה יותר טוב.
Powertrain של Mustang Mach-E 1400 כולל שבעה מנועים חשמליים, שהם ארבעה הרבה יותר מרכבי שטח של דרכים. ישנם שלושה מנועים לסרן הקדמי כמו גם ארבעה מאחור, הנערמים על כל ההפרשים של המכונית וכן יוצרים פלט משולב מקסימלי של 1,400 כ”ס.
15

המנועים ניתנים להגדרה לחלוטין, ומספקים לנהג אפשרות של הנעה קדמית, אחורית או ארבעה גלגלים. הם ניזונים מסוללת ניקל-מנגאנית-קובלט של 56 קוט”ש שהוקמה במיוחד, כמו גם נתמכת על ידי מערכת קירור אחריות כבדה, שפורד מצהיר יפחית את כמות הזמן של זמן הקלדה בין ריצות.
פורד התאימה גם את מרוץ האבטיפוס עם ערכת גוף אגרסיבית, הכוללת קשתות גלגלים מתרחבות, חצאיות צד רחבות יותר, מפצל קדמי עמוק, מפזר אחורי גדול כמו גם כנף אחורית ענקית. המשרד קובע כי תוספות אלה מציעות יתרונות אווירודינמיים מעשיים, עם מוצהר של 1,000 ק”ג מטה במהירות של 160 קמ”ש.
גם מוסטנג מאך-אי 1400 משמש גם מיטת מבחן לטכנולוגיה הקרובה של פורד. לדוגמה, מכסה המנוע של רכב השטח עשוי מסיבים מורכבים אורגניים קלים, שאותו מציינים המשרד יש את הפוטנציאל לשמש כחלופה למרכיבים סיבי פחמן קונבנציונליים.
פורד הזמינה את התפקיד לקדם את יכולת הביצועים של מוסטנג מאך-אי, כמו גם מצטרפת למגוון ההולך וגדל של כלי רכב חשמליים של אב-טיפוס, כמו מוסטנג קוברה ג’ט 1400 דראגסטר וכן את המשאית F-150 הכל-חשמלית.

העסק האמריקני זורק את מלוא משקלו מאחורי החשמל, ומשקיע הרבה יותר מ -11.5 מיליארד דולר על החידוש בשווקים העולמיים שלה. מוסטנג מאך-אי של הצרכן פונה לצרכן מוצע לרכוש כעת, עם המשלוחים האירופיים הראשונים הצפויים בתחילת 2021.
מה אתה עושה מאב-הטיפוס החדש של פורד מוסטנג מאך-E 1400? בואו נבין בקטע התגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *