סרטון ה- Climbkhana החדש של קן בלוק מקבל את המראות של Pikes Peak


קן בלוק, אייקון הרכב כמו גם גיא מאחורי נעלי DC, הפיל סרטון חדש הכולל אותו מאחורי ההגה פורד מוסטנג המותאם אישית (בחיבה מובנים כ’הוניקורן ‘) קורע את הפייקס המפורסם בעולם Peak Hillclimb.
כתמיד, יש תערובת אקלקטית של סיבובי בלם יד, קופצי פליטה, כמו גם רכב מדהים שמנהלים שמיליוני ראשי דלק ברחבי העולם התאהבו. עם זאת, בניגוד לסרטוני גימחאנה מעוצבים באופן דומה, קיים הסיכון הנוכחי אי פעם לטוס מצד צוק בענן אבק כמו גם עשן צמיגים.
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

Gymkhana של קן בלוק: סרטונים 1-9 הסביר

בזמן שהוא מטפל בכדי להגיע לפסגה במוסטנג, הטיול אינו ללא דרמה. בפרט, מר בלוק הופך לכרות גם את ערוץ החצץ הצר ממש בקצה פינה אחת, לפני שהוא מתמודד עם אוסף של מכונות חקלאיות מתקרבות שנראה כאילו הוא יעשה בשר טחון מכל מה מבצל למובילים בעלי ביצועים גבוהים.
אם כבר מדברים על המוסטנג, המפרט שלו ראוי לאזכור. מתחת למכסה המנוע יש V8 תאום טורבו 6.7 ליטר הפועל בגובה 21 פאונד של דחיפה כמו גם משתמש במתנול כדלק. המשמעות היא שיש לה 1,400 כוחות סוס בארכובה כמו גם ככזו, הולכת עם צמיגים כמו שום דבר אחר. קן בלוק עצמו אמר, “… זה [The Hoonicorn] הוא הדבר המוחלט ביותר שמאוד נהגתי, אני לא מגזים. בכלל. המנוע מסתובב כמו גם מסתובב את צמיגי הטויו שלי כדי לפגוע כל כך מהר שאני לא יכול לשנות את ההילוכים מספיק מהר. זו באמת חוויה מטורפת ומטורפת לנסות להניע את הדבר הזה. זה מדהים.”
הסרטון של Climbkhana ירד מגב תשעה סרטוני גימחאנה מצליחים במיוחד, כמו גם סרטון אחרון של טרחנה. בראשון, מר בלוק נוהג ברכבי הנעה כל הגלגלים בעלי עוצמה גבוהה (כולל סובארו אימפרזה WRX, פורד פיאסטה וכן פורד פוקוס RS RX) סביב סביבות מטרופוליניות הכוללות בדרך כלל כמות בריאה של כבישים ציבוריים סגורים.
הסרטון של טראחאנה היה מעט שונה, כמו גם ראה את מגרש המשחקים עובר לחצר האחורית המלוכלכת של סווינג ארם סיטי, יוטה. ממש כאן קן העמיד את מסנן האוויר שלו למבחן נסחף סביב סלעים כמו גם לטפס על תצורות סלע מכוסות חול.

מה היה טובת הווידיאו שלך בקן בלוק? בואו נבין בתגובות למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *