Uber ימשיך לפעול בלונדון


Uber יאפשר להמשיך לפעול בלונדון בעיתון קסם בית משפט מוצלח נגד ההעברה להחלטה של ​​לונדון (TFL) לבטל את רישיונו בשנה שעברה.
סגן השופט הבכיר טאן איקרם בבית משפט השלום בווסטמינסטר קבע כי “למרות הכישלונות ההיסטוריים” Uber כעת “מתאים כמו גם ראוי” לפעול בעיר המימון של בריטניה -החלטה שתביא לוודאות עבור 45,000 הנהגים המשתמשים באפליקציה בלונדון ו
פרסומת – המאמר ממשיך להלן

• נהגי מוניות שחורים מול Uber: העימות הסביר
בנובמבר 2019 האשימה TFL את Uber בהעמדת הנוסעים בסכנה לאחר ששינוי במערכות המשרד איפשר לנהגים לא מורשים להעלות את תמונותיהם לחשבונות נהגים אחרים של Uber. נהגים אלה עשויים אז להרים נוסעים כאילו היו הנהג שהוזמן. בית המשפט שמע כי 14,788 מסעות כאלה התרחשו בלונדון.
הפרה נוספת ראתה נהגי Uber אשר הודחו או הושעו הם מסוגלים לייצר חשבון חדש כמו גם להמשיך להביא נוסעים. בנוסף, TFL קבעה איך קוראים באותה עת “מספר סוגיות הקשורות לביטוח”.
למרות הניצחון של בית המשפט של Uber, הרישיון החדש של המשרד – שייפעל במשך 18 חודשים – יכלול מספר תנאים המאפשרים ל- TFL להבטיח את התקנות המתאימות.

כיצד להשיג משימה כנהג Uber

הפסיקה מביאה קץ לקרב שמתרחש מאז ספטמבר 2017, אז תחילה סירבה TFL לחדש את רישיון ההפעלה של Uber. זה הוביל לערעור של בית משפט, שתוצאתו הייתה זכייה ברישיון מחודש של 15 חודשים ביוני 2018. לאחר מכן קיבלה הארכה של חודשיים לרישיונו בספטמבר 2019, לפני ש- TFL שוב סירבה לחדש אותה בנובמבר של השנה הזו.
סטיב מקנמרה, מזכיר הכללי של איגוד נהגי המוניות המורשה (חגיגה מעוניינת בתיק), העיר: “ההחלטה של ​​היום היא קטסטרופה עבור לונדון. Uber הוכיח את הזמן כמו גם את הזמן שזה פשוט לא ניתן לסמוך על כך כדי לשים את ביטחונם של לונדונים, הנהגים שלה כמו גם אנשים אחרים בדרכים מעל הרווח. למרבה הצער, נראה כי Uber הוא גם ענק לשליטה ביעילות, ככל שיהיה עצום להיכשל. ”
האם צריך לאפשר ל- Uber להמשיך לפעול בלונדון? ספר לנו את המחשבות שלך למטה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *