הונדה נזכרת עד 329,000 מכוניות ומשאיות בבריטניה לתיקון כריות האוויר של טקאטה


, כאשר ההשלכות של גירעון כריות האוויר של טקאטה בסופו של דבר התבררו, הונדה בריטניה חשפה לבסוף שזה יזכור עד 329,000 עיצובים שהוצעו כאן תיקון גם את הנהג וגם מכשירי אבטחת מטיילים.
דובר אימת כי מעט פחות מ -120,000 מכוניות ומשאיות ייזכרו לתיקון לכרית האוויר של הנהג, בעוד 207,000 יזדקקו לעניין את כרית האוויר של Traveler, אם כי צפויה חפיפה מסוימת כך שהמספר הכללי עשוי להיות נמוך יותר.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

דגמים משנת 2002 עד 2009 מושפעים, כאשר הג’אז, Civic, Accort ו- Accord Estate, CR-V וכן Stream MPV מושפעים בצורה כלשהי.
לא כל העיצובים של הונדה המוצעים באותה תקופה יזדקקו לתיקון כריות האוויר (רק שלוש CR-V’s דרישות עבודות תיקון לתיקון הנהג, אולם לפחות 87,000 דוגמאות ג’אז ידרשו תשומת לב). חלק מהעיצובים יצטרכו להחליף את שני כריות האוויר. לבעלים מתאימים ייצרו קשר מיום שני וכן יודיעו על התהליך הספציפי.
דוברו של הונדה הצהיר כי מדובר ב”זכירה מונעת גרידא “כמו גם לא נושא ביטחוני מיידי, כך שהמכוניות והמשאיות עדיין יהיו ניתנות לניצול כמו גם בטוחות. סוכנויות יתקנו את המכוניות והמשאיות בחינם, אולם מצוין כי תהליך ההיזכרות “שלב בגלל נפח המכוניות”.
שישה מקרי מוות במדינות אחרות נקשרו להונדות תוך שימוש בכרית האוויר של טקאטה, המתנפחת באופן שגוי במקרים מזדמנים. כ -25 מיליון מכוניות ומשאיות ברחבי העולם מושפעות מהשגיאה של ספק החלקים היפנים, עם הרבה יותר טויוטות כמו גם ניסאנים המעורבים.
גלה על המכוניות והמשאיות הבטוחות ביותר למכירה כאן …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *