אאודי TT חדש: תמונה ראשונה שנחשפה


אאודי נתנה לנו גובה מתגנב בדור השלישי אאודי TT על ידי שחרור שני רישומים רשמיים ותצלום מעט עכור של הדגם החדש לגמרי. העטיפות יירדו מה- TT בתערוכת הרכב של ז’נבה, כאשר הרישומים הללו הממחישים את הדגם החדש יאמצו טכניקת סטיילינג אבולוציונית-שמירה על צורת ה- TT המוכרת, כאשר רמזי סטיילינג הושאלו ממכונית העל R8 טופחת.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

הסקיצות הרשמיות דומות מאוד לאיור של אמן (ראו גלריה) רכב אקספרס שהוזמן על איך ייראה ה- TT של ה- Next-Gen. ניתן לראות שינויים מיידיים על הדגם היוצא עם הקצה הקדמי המחודש, המעוצב כדי לתת מראה אגרסיבי וקשה יותר. הסורג המעוצב מחדש, פנסי LED רזים יותר ומנוע מסותת, כולם קיבלו השראה מהקונספט R8 Supercar ו- E-tron.
• אאודי TT: מחיר, מפרט ותאריך שחרור
שינויים עדינים אחרים כוללים את לוגו אאודי בן ארבע הטבעות, היושב כעת מעל הסורג הקדמי, וקמט הרבה יותר בולט לאורך קו הנשיאה, ומעניק הרבה יותר דגש לקשתות הגלגלים המתרחבים.
אאודי TT 2014: פנים
אמנם אין רישומים של הפנים, אופי כבר פרסמה תמונות ופרטים של תא הנוסעים המהפכני שה- TT החדש יאמץ. מערכת Infotainment משולבת לחלוטין בגודל 12.3 אינץ ‘תחליף את אשכול החיוג המקובל, ותעביר את כל הנתונים ישירות למנהל התקן. תכונות אחרות כוללות הגה חדש עם קרקעית שטוחה ואוורור אוויר עם קריאת טמפרטורה דיגיטלית.
אאודי גם תעבוד מחדש באופן מקיף את דינמיקת הנהיגה של ה- TT על ידי שפיכת משקל, ותסייע בסגירת פער הביצועים לפורשה בוקססטר. תחת פלטפורמת ה- MQB החדשה של Skin Audi תהיה על בסיס הדגם החדש, בעוד ש- Bodyshell מעוצב בעיקר מאלומיניום חייב לעזור לחתוך 60 ק”ג ממשקל המשקל. פלטפורמת ה- MQB מאפשרת גם לגלגלים הקדמיים להתקדם קדימה מבלי להשפיע על העמדת המנוע, מה שמסייע בשיפור איכות הרכיבה וטיפול.
אאודי TT 2014: מנועים
אין מילה רשמית באילו מנועים ישתמש ב- TT מה- Gen, אך סביר להניח כי עיקר אפשרויות המנוע מורכבות ממנועי ארבעה צילינדרים. הכוח ינוע בין 180 כ”ס ל -220 כ”ס, ואילו יש להציע גם מנועי דיזל יעילים ונקיים יותר. בחלקו העליון של הטווח, ה- TT-S יופעל על ידי טורבו חדש 2.0 ליטר חדש לחלוטין, כאשר ה- TT-RS ישתמש בגרסה מעובדת מחדש של ה- TFSI בנפח 2.5 ליטר, צפוי להתפתח בסביבות 375 כ”ס ו

פרטים טכניים נוספים והרכב עצמו ייחשפו בג’נבה בחודש הבא. צפו למחיר מנופח מעט מזהה של כ- 25,000 ליש”ט כאשר ה- TT יגיע לאולמות תצוגה בהמשך השנה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *