CES 2015: Visteon קובע סימולטור נהיגה אוטונומי


ספק הרכב Visteon ממוקם את עצמו בחזית טכנולוגיית הרכב האוטונומי. המשרד הוציא מחקר מעמיק לעמדות העמים כלפי רכבים בנהיגה עצמית וכן הקים סימולטור לבדיקת תגובותיהם ממקור ראשון, אותו הציגה ב- CES 2015.
ויסטון חשפה כי בעלים פוטנציאליים של כלי רכב אוטונומיים היו מצפים שהרכב יסיע את עצמו לשני שלישים מזמנו בכביש. המחקר חשף גם כי אנשים היו מצפים להיות מסוגלים לעבוד, לאכול, לטפח את עצמם, כמו גם אפילו לישון מאחורי ההגה עם הרכב בשליטה מלאה.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

הייתה לנו אפשרות לנסות את סימולטור הנהיגה האוטונומי של Visteon (למעלה), שניתן להשתמש בו על ידי יצרנים כדי לאמוד את התגובות של הנהגים לגירוי חיצוני תוך כדי נהיגה, בין ספר יד או מצבים אוטונומיים.
כמו כן, מוצג ב- Visteon Stand היו מערכות לוח המחוונים הנוכחיות ביותר הכוללות מסכי מסך TFT של הדור הבא, כולל אחת שהותאמה במגוון הנוכחי של Rover Sport.
Visteon פיתח לוח מחוונים כדי להדגים בדיוק כיצד ניתן לשדרג כלי רכב בעתיד, עם מסכים חדשים כמו גם שדרוגי פלאגין לשיפור כוח העיבוד. הורדות לשדרוגי יישומי תוכנה יישלחו לאחר מכן על חיבורי הנתונים הניידים הנוכחיים של 4G.
כמו כן, Moce-Up של דאש הוצג טכנולוגיית מעקב עיניים שעסקה במערכת ניהול מחוות. הרכב ירגיש באיזה אזור המסך הנהג מסתכל, ומאפשר מחווה עם היד של הנהג להפעלת בקר מקוון.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *