חם אאודי SQ7 Spied


בשבוע שעבר הבאנו לך אישור שאאודי מתכננת דגם SQ7 המונע על ידי דיזל חם, כמו גם עכשיו יש לנו תמונות ראשונות מאוד של אותם מכוניות ומשאיות קיצוניות. ראש הפיתוח הטכני של אאודי, ד”ר אולריך האקנברג, אמר לנו על האינדיקציה הסופית האחרונה שלנו Off Drive של ה- Q7 החדש כי SQ7 תציג זמן רב בשנה הבאה, המופעל על ידי מנוע דיזל V8 הכולל טורבו חשמלי ‘E-Boost’.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

אאודי לא ניכר כל כך להוסיף סוג של “S” של “S” לאב -טיפוס זה, אולם בכל זאת הנותנים נמצאים שם. פנסי הערפל הקדמיים מסודרים על ידי שני להבי כרום ולא מפלסטיק שחור קל, כמו בדגם הנפוץ, כמו גם בחזית כמו גם אבטחת תחתית אחורית הם מתכת חשופה, לא בצבע גוף. בחלק האחורי ארבעה צינורות פליטה גדולים מחליפים את צינורות התאומים בדגם שישה צילינדרים ברמת הכניסה. לראשונה הוצג במושג RS5 TDI-E לשנת 2014, החידוש ‘E-Boost’ של אאודי מפותח כדי להיפטר מפיגור טורבו לתגובת מצערת חריפה-אפילו בסולר. הרעיון הוא שמנוע חשמלי שמסובב את הטורבו לפני שגזי הפליטה החמים מופיעים כמו גם להשתלט על המשימה של דחיסת האוויר לצילינדרים. המערכת פועלת רק כמו כ -3,000 סל”ד לפני שהיא כבר לא נחוצה כמו גם עוקפת לחלוטין.

באשר למנוע, אאודי ניסתה כמו גם מערכת TDI של 4.2 ליטר שכבר מותאמת לפורשה קאיין דיזל S היא המועמד לכאורה ל- SQ7, אולם מהנדס אחד רמז שהוא עשוי להופיע עם פוטנציאל 4.0 ליטר שונה, פוטנציאל 4.0 ליטר, קיבולת. ההערכה היא כי אותה מערכת בדיוק תשמש, אם כן, אם כי במפרט שונה של המנגינה, בבנטלי בנטייגה איתה ה- Q7 החדש חולק את פלטפורמת ה- MLB-EVO שלה. כוח כמו גם פלט מומנט ברעיון RS5 TDI-E היה 380 כ”ס כמו גם 750 ננומטר ממנוע שישה צילינדרים בגודל 3.0 ליטר, אז צפו שה- SQ7 יעלה על כך עם יותר מ -400 כ”ס כמו גם מומנט הרבה יותר משמעותי. חשיבה על ה- Q7 המהיר ביותר הנוכחי-עיצוב TDI של 268 כ”ס 3.0-מכסה 0-62 קמ”ש תוך 6.5 שניות, זמן של כ- 5.5 שניות עבור ה- SQ7 הוא בר ביצוע. היריב הקרוב ביותר יהיה ה- Triple-Turbo 376BHP BMW X5 M50D. לדברי האקנברג, וריאציות אחרות של Q7 הנחשבות – צריכות להיות דרישת הלקוח להיות מספקת – כוללות גרסת הטיה הרבה יותר מחוץ לכביש. “אפשר לקבל את הפלטפורמה הזו עם תיבת הילוכים להפחתה, ל- VW Touareg יהיה את זה, עם זאת אין ביקוש כרגע”, אמר האקנברג. “אבל אם יש מצב של חברה, אנו עשויים תמיד לעשות קצת ריצה.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *