קונספט חדש של Skoda Vision IV מציג תצוגה מקדימה של 2021 רכב שטח כל-חשמלי בג’נבה


זהו Skoda Vision IV, קונספט SUV חדש שיושב על פלטפורמת ה- MEB הכל-חשמלית של קבוצת פולקסווגן. זו הייתה אחת מארבע מכוניות קבוצתיות של פולקסווגן בתערוכת הרכב של ג’נבה השנה שכוללת את הפלטפורמה, כולל מזהה פולקסווגן. מושגים באגי ומושב ילידי אל.
הרעיון של Vision IV נובע ממושג ה- Vision E של החברה הצ’כית מתוך תערוכת הרכב של פרנקפורט לשנת 2017, ולדברי סקודה, מספק אינדיקציה אמינה למודל הייצור האלקטרוני הקרוב, שיגיע בשנת 2021.
קונספט Skoda Vision IV – Powertrain וביצועים
מושג ה- Vision IV מונע על ידי שני מנועים חשמליים, אחד המניע את הציר הקדמי ואחד האחורי, שמשתלב כדי לייצר תפוקה כוללת של 302 כ”ס. סקודה טוענת זמן 0–62 קמ”ש של 5.9 שניות, זמן של 50-75 קמ”ש של פחות מארבע שניות ומהירות עליונה מוגבלת אלקטרונית של 112 קמ”ש.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• המכוניות החשמליות הטובות ביותר שנמצאות כעת במכירה
המנועים מופעלים על ידי סוללת ליתיום-יון מקוררת נוזלית 82 קילוואט, המותקנת בין סרני הרכב. סקודה אומר כי חבילת הסוללות מספקת עד 310 מיילים של טווח תחת משטר הבדיקה WLTP וניתן לטעון אותה לקיבולת של 80 אחוז תוך 30 דקות.
15

עיצוב וטכנולוגיה
פרופיל Coupe-SUV מעוגל עם מספר תכונות של עיצוב מכוניות של סימנים מסחריים, כולל דלתות המופעלות על ידי חשמל של ידיות, מצלמות תצוגה אחורית במקום מראות כנפיים קונבנציונאליות, וגלגלי סגסוגת ענק של 22 אינץ ‘. הפנסים הם יחידות מטריצת LED.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *