אינפיניטי אב -טיפוס 10 Speedster קונספט שנחשף בחוף פבל חוף


אינפיניטי חשף מכונית קונספט נוספת בקונצרי פבל ביץ ‘ד’אלגנס, עם מחקר העיצוב השנה בעקבות הרעיון של המותג 2017.
קרא לאב-טיפוס 10, זהו עוד רוכב רטרו-חשמלי. אף על פי שבניגוד לאב -טיפוס 9 בהשראת פורמולה 1 שנחשף בחוף פבל חוף בשנה שעברה, זהו מהירות חשמלית שנמצאת בשפה עיצובית זהה לקונספט ההשראה של Q מתערוכת הרכב של דטרויט השנה, עצמה נועדה להציג את עתיד העיצוב של המותג.
14

זהו פרויקט העיצוב הראשון שמנוהל לחלוטין על ידי מנהל העיצוב החדש קארים חביב, שגויס בשנה שעברה מ- BMW. פרופורציות המהירות הקלאסיות כולן שם, כאשר מצנפת ארוכה נמתחת חזרה לתא הטייס המקוזז והבעבע. הסיפון האחורי הזעיר הוא ביתו של סנפיר Speedster הסימן המסחרי מאחורי מושב הנהג, כאשר התכונה המשולשת משובצת בעבודת הגוף של הדיור לאור האחורי האחורי.
פרסומת – הפוסט ממשיך להלן

• המכוניות החשמליות הטובות ביותר למכירה 2018
הפנים של הרעיון כוללות פנסי LED דקים מאוד ואף מפורסם, והשפה הגבוהה לזנב הקונספט מהווה הנהון נוסף לקונספט ההשראה של Q. במקום אחר, Set Deep Set Linkakes קו את האגפים של הפרויקט 10, וכל גלגל שוכן בתוך קשת מבעבעת. צריכת אוויר שלישית ממוקמת מעל הגוף וליד תא הטייס.
אינפיניטי אומר כי העיצוב של תא הטייס נוצר בהשראת מכוניות מירוץ פורמולה בודדות. תקשור החיצוני זהו מערך מינימליסטי, הכולל רק מושב מירוץ חתוך בעור שחור, רתמה של ארבע נקודות, דוושות והגה מירוץ הנגזר מכונית.
באופן לא מפתיע, הפרויקט 10 הוא חשמלי לחלוטין. אינפיניטי כבר הודיעה כי משנת 2021, כל אינפיניטי חדש יגיע עם אפשרות של מתח חשמל, עם מכוניות חשמליות לחלוטין מהוות חלק מאותה תוכנית.
אינפיניטי לא חשפה שום מפרט של מנוע ההפעלה לפרויקט 10, אך אומר שהקונספט רומז על רצון לייצר דגמי ספורט וביצועים כל-חשמליים בעתיד. הסוללות מאכילות כוח לנהיגה החשמלית יושבות פיאט בקומה הנמוכה, ומאפשרות למקם את מושב הנהג קרוב ככל האפשר לכביש.
כעת קרא על מושג אחר שנוצר על ידי קארים חביב – BMW 2002 Hommage …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *