ניסאן קאשקאי צובר תכונות פרופילוט חצי אוטונומיות בבריטניה


ניסאן קאשקאי מוצע כעת עם נהיגה אוטונומית למחצה בבריטניה, כמו גם לציין את הצגת הטכנולוגיה גרסת מהדורה מיוחדת חדשה של המשרד הבולט של המשרד הוצג.
נקרא The Kashqai Pilot One, הוא מבוסס על גרסת Tekna+ Topping Topping של הקאשקאי, כמו גם במחיר של 33,380 ליש”ט. באופן טבעי, Propilot Tech כולל כסטנדרט, עוזר בלימה, האצה כמו גם היגוי בנתיב יחיד בכבישי כביש מהיר. הטכנולוגיה יכולה להשתלט על תואר מסוים בשני הפסקים להתחיל בתעבורת האינטרנט כמו גם במהירויות הכבישים המהירים, אם כי הנהג צריך לשמור על ידיים על ההגה כמו גם עיניים על הכביש.
פרסומת – המאמר הקצר נמשך להלן

• הקרוסאוברים הטובים ביותר למכירה 2018
גם הטייס כולל צבע לבן פניני כמו גם חבילת סטיילינג חיצונית כרום. בפנים מתגלה פלטות פלטות SCUFF מהדורה אחת שכותרתה עם פתיחת הדלתות, ואילו הפנים מרופדים בעור שזיף נאפה.
6

בהתבסס על מכונית Tekna+, היא מקבלת דיזל DCI 130 1.6 ליטר של קאשקאי עם תיבת הילוכים אוטומטית Xtronic שולחת כוח למערכת ההנעה של כל הגלגלים. פרופילוט מוצע במקום אחר במגוון הקאשקאי – זו בחירה של 795 פאונד ב- Tekna כמו גם בדגמי Tekna+, אם כי שוב רק על מכוניות ומשאיות עם DCI 130 Xtronic Trantrain.
אספקת מתחת לסוויטת Propilot זמין בחברת חבילת ה- Drive Help, המוצעת כאופציה של 495 ליש”ט. זה כולל רבים מתכונות הפרופילוט, אם כי זה לא יכול להביא את המכוניות והמשאית לעצירה מוחלטת, כמו גם לצאת לדרך שוב כאשר זה נטול סיכון לעשות זאת.
קרא את ההערכה הנרחבת המלאה שלנו של ניסאן קאשקאי האחרונה …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *